Egy éttermi beszélgetés során jött fel a hőszivattyú partnerség

Rengeteg étteremben jártam már életem során. Mindegyikről más és más véleményem alakult ki. Mikor még gyerek voltam, az étterembe járás nagy ünnepnek számított. Az akkor látogatott éttermek, szinte egytől egyig csicsásak voltak és azt az érzetet keltették az emberben, hogy különleges amiatt, hogy itt ehet. Akkoriban nagyban faltam a brassói aprópecsenyét és azt hittem, hogy itt véget is ér a gasztronómia, ez a csúcsa. Ebben nagy megerősítőm volt nagyapám, aki szinte minden egyes étteremben ugyanazt ette. Nem érdekelte, hogy micsoda választék van, különböző egzotikus ételekből, ő ugyanúgy cigánypecsenyét kért. Gondolhatjátok, hogy nem volt túlságosan változatos az én étkezésem sem.

A szülővárosomban csak párszor mentünk el a szüleimmel étterembe. Volt egy svédasztalos kínai étterem, ahova mindig nagy ünnepekkor mentünk. Itt nagyon mókás verzióit láthattam az ázsiai kajánknak. Akkoriban nem tudtam, hogy mennyire nem autentikus a hely, úgyhogy csak örültem, hogy a kínai gyorséttermekben látott választékból, én most akárhányszor vehetek. Egyszer nagyon felsültünk a haverjaimmal, mert az olcsóbb „jegyet” választottuk és azt hittük, hogy abba beletartozik a sushi is. Ez nem így volt, úgyhogy a pénztárosnő kedvesen felszólított minket, hogy hagyjuk abba, mert a vezetőség nézi a kamerát.

Természetesen az igazi változást az hozta, mikor felköltöztem Budapestre és önállóan kellett elkezdenem gondolkozni az étkezésemről. Elkezdhettem kísérletezni, hogy melyik hely adja a legjobb áron, a legfinomabb kaját. Meglepően sokat találtam ebből a típusból. Még most is mosolygok, mikor valaki azt mondja, hogy Budapesten minden olyan drága. Összehasonlításképpen, ha a szülővárosomban szeretnék enni egy gyrost, akkor még a legolcsóbb is 1200 forintnál kezdődik, ugyanez Budapesten jóval olcsóbban beszerezhető, az alsó árhatárban nem is vagyok biztos. Bár sokszor a nagyon olcsó kebabért kétszer is megfizet az ember. Ettől függetlenül azt tudom mondani, hogy nagyon kinyílt a gasztronómiai szemem azóta, hogy a fővárosban lakom. Szeretném is folytatni ezt a szokásomat, és remélem, hogy még sok hasonló jó éttermet fel tudok fedezni.

Az evésre azonban nincsen olyan sok időm, mivel a napom nagy része a cégem igazgatásával telik. Nem akarom, hogy ez panaszkodásnak hangozzon, egy álmom vált valóra azzal, hogy a saját főnököm lehetek. Magyarországon azonban szinte minden azon múlik, hogy kiket ismer az ember. Nem rossz ezért kapcsolatokat építeni, és egy kiváló lehetőséget láttam a Klímaglobál által nyújtott ajánlatban.

Nem is gondoltam igazán arra, hogy ez a partnerség meg fog történni. Egy ismerősöm mondta, egy éttermi beszélgetés során, hogy nézzek fel a https://klimaglobal.eu/blog/partnereket-keresunk-hoszivattyu-kivitelezeshez linkre, hátha tetszeni fog az, amit látok. Annyit megtanultam ezalatt a pár év alatt, hogy semmilyen cégben nem szabad túl hamar megbízni. Ezért, mikor a https://klimaglobal.eu/blog/partnereket-keresunk-hoszivattyu-kivitelezeshez linkre rákattintottam, komoly elvárásaim voltak.

Elsőként arról akartam meggyőződni, hogy a Klímaglobál oldala megfelelően van kivitelezve. Ez sokaknak triviális részletnek tűnhet és azt mondhatják, hogy csak az a lényeg, hogy milyen szolgáltatást nyújtanak. Én azonban ebben nem értek egyet. Szerintem egyaránt fontos, hogy egy cég a kinézetére is adjon, hiszen ez sejteti egyedül az ügyfelekkel, hogy milyen minőségű lesz az általuk nyújtott szolgáltatást. Miként szerepelt a Klímaglobál oldala ezen a teszten? Teljes mértékben átment.

Miután rákattintottam a https://klimaglobal.eu/blog/partnereket-keresunk-hoszivattyu-kivitelezeshez linkre, először visszaléptem a kezdőlapra. Üdítő ilyet látni a mai internetes világban, ahol az oldalak nagy része tele van reklámokkal és idegesítő, felugró ajánlatokkal. A Klímaglobál azonban nem érezte szükségét ilyen vásári trükköknek ahhoz, hogy meggyőzze az ide térő potenciális ügyfélt. Az oldal kinézete nagyon letisztult volt, ehhez hozzájárult a mesterien kiválasztott fehér és kék szín. Egyáltalán nem volt túl sok a design, de nem is volt túl kevés. Az igényesség tükröződött minden kis részletből. A szép kinézet mellett pedig az oldal meglepően könnyen kezelhető volt. Egy fűtő-hűtő berendezésekkel foglalkozó oldalnál ez pedig elengedhetetlen, hiszen nem a mindennapi, megszokott vásárlási cikkek ezek. Nem mindenki ért ezért hozzájuk.

https://klimaglobal.eu/blog/partnereket-keresunk-hoszivattyu-kivitelezeshez

A menürendszer nem volt túlságosan komplikált. Pár kattintással meg is tudtam érkezni arra a részlegre, ami engem érdekelt. Ennek is nagyon örültem, hiszen ez azt jelzi előre, hogy a kommunikációban is ilyen letisztultak és könnyen elérhetőek lesznek. A https://klimaglobal.eu/blog/partnereket-keresunk-hoszivattyu-kivitelezeshez részlegre érve, elkezdtem olvasni. Egy jó nyelvezettel megírt tájékoztató volt található ezen a részlegen, amelynek keretében megtudhattam mindent arról, hogy miként működik náluk ez a partnerprogram. Tetszett a szöveg tördelése. Általában nem vagyok nagy híve az interneten olvasásnak, mivel elég könnyen tönkre tudja tenni az ember szemét. Itt azonban olyan jól voltak beosztva a bekezdések, hogy mindig azt éreztem, hogy még egyet el akarok olvasni.

Ez pedig ismét tanúbizonyságot tett amellett, hogy a cégre lehet számítani. Az ajánlat egyébként arról szólt, hogy hőszivattyú telepítéshez kerestek partnereket, akik esetleg szakembereket tudnak biztosítani, vagy más módon hozzájárulni az ő munkájukhoz. Nekem kifejezetten pozitív csalódás volt, hogy semmiben nem kerteltek. A legfontosabb az volt, hogy a fizetés menetében sem. Pontosan elmondták, hogy miként fogják kiszámolni és természetesen számlaképesek. Ez utóbbi pedig egy nagyon nagy dolog Magyarországon. Rengetegszer kell elutasítania az üzletembernek egy jó ajánlatot, mert egyszerűen nem lehet visszakövetni a cég tevékenységét, vagy „okosba” akarják megoldani a fizetésünket. A Klímaglobálnál azonban tiszta lehet az ember lelkiismerete és nem kell folyamatosan az esetleges jogi következmények miatt aggódni.

Az ismertetőben be is mutatták azt, hogy mi teszi a céget különlegessé. Ami nekem megragadta a figyelmemet, az a hosszú évek tapasztalata volt. Ez nagyon fontos számomra, különösen egy olyan cégnél, ami különböző, bonyolult berendezések beszerelésével foglalkozik. Hiszen egy ilyen folyamat alatt bármikor beüthet egy váratlan probléma, és olyankor semmi más nem tud segíteni, csak a szakértelem és az évek tapasztalata. A tájékoztatóban az is benne volt, hogy melyik területen aktív a Klímaglobál, úgyhogy legalább ezt sem kellett magamtól megkeresnem.

Az ajánlat egyébként kecsegtető volt, úgyhogy elkezdtem mérlegelni az eddig látottakat. Végül arra jutottam, hogy nincs semmi, amit kifogásolni tudnék a Klímaglobál ajánlatában. Ritkán tud ilyet kijelenteni az ember, úgyhogy tudtam, hogy nem szabad kihagynom ezt a lehetőséget, még ha elsőre nagy dolognak is tűnik. Megkerestem az elérhetőségeiket. Ehhez nem kellett túl nagy kutatómunkát végeznem, mivel ki volt írva a telefonszámuk a tájékoztató végén. Már ez is szimpatikus volt, hiszen ezzel sem akarták húzni az időmet.

Megcsörgettem őket és meglepően hamar felvették. Az ügyintézőkkel kellemesen elbeszélgettem és itt sem éreztem azt, hogy lenne bármi rejtegetnivalójuk. Átvettük azt, hogy miben tudnék segíteni partnerként, milyen szolgáltatásokért cserébe. Végül megegyeztünk egy következő hívásban is, ahol még jobban belemegyünk a konkrétumokban. Nem volt velük semmi problémám ezután sem és azóta is partnerek vagyunk.