Étteremben kaptuk a tippet a legjobb székhelyszolgáltató cégről

Férjemmel időnként elmegyünk randevúzni. Ilyenkor a nagyszülőkre hagyjuk a gyerekeket, hogy eltöltsünk kettesben egy-egy nyugodt, kellemes estét. Általában moziba, bowlingozni szoktunk menni, vagy vacsorázni. Szívesen próbálunk ki új éttermeket ahol kíváncsian kóstolgatjuk végig az étlap kínálta választékot. Ilyenkor mindig sokat beszélgetünk. Éppen egy induló vállalkozáson törjük a fejünket és sokat agyalunk azon, hogy mit és hogyan lehetne a legcélszerűbben és a legköltséghatékonyabban kivitelezni a startnál.

Legutóbbi közös vacsink alkalmával is éppen ezekről a dolgokról beszélgettünk. Persze mind mindenki, mi is a legkisebb kiadásokkal és a lehető legegyszerűbben szeretnénk elindulni. A felszolgáló srác meghallotta beszélgetésünk témáját. Udvariasan elmondta, hogy ne vegyük tolakodásnak, de hallotta miről beszélünk és ő tud egy jó megoldást mindezekre a kérdésekre, amelyek a mi terveinkkel kapcsolatban is felmerültek. Testvére indított el nemrégiben saját vállalkozást a vendéglátásban és mivel neki már azért van ott tapasztalata így mindenben a segítségére volt és sok mindennek utána is járt. A javaslata a székhelyszolgáltatás volt. Hallottam már ezt a kifejezést, de nem igazán voltam még pontosan tisztában a jelentésével.

Utána is néztem, hogy pontosan miről is van itt szó. Ez egy rendkívül költséghatékony és praktikus megoldás bármely vállalkozás számára, amely nem tudja vagy nem akarja a székhely üzemeltetéssel kapcsolatos kötelezettségeit ellátni. Ezért egy céget bíz meg ezen feladatok véghezvitelével, havidíj ellenében.

Mit is takar ez pontosan?

A megbízott székhelyszolgáltató ellátja a vállalkozással kapcsolatos összes adminisztrációs feladatot. Ezzel megspórolhatjuk az irodabérlést és a macerás ügyintézést. Ebbe beletartozik a posta kezelése, amely sok szempontból igen körülményes. A beérkező küldeményeket iktatni és kezelni kell. Ezt mind elvégzik helyettünk. Beérkező hivatalos és nem hivatalos leveleinket szkennelik és 24 órán belül elektronikus úton el is juttatják hozzánk, az eredeti példányokat pedig havonta egyszer továbbpostázzák részünkre.

Ha szükséges, fogadják a hatóságokat, hogy ezzel a feladattal se az otthonunkban kelljen foglakozni. Ehhez még hozzátartozik, ami inkább ne forduljon ilyen elő, de szükség esetén tűrik az esetleges kényszerintézkedéseket is. Építményadót sem kell fizetni, ha a vállalkozás nem a saját lakásunkban van bejelentve.  Szükség esetén tárgyalót is tudnak biztosítani, ha a hivatalos találkozóinkat nem szeretnénk a privát környezetünkben lebonyolítani.

Erről a vállalkozásról a aszekhelyszolgaltatas24.hu weboldalon lehet széleskörűbben tájékozódni. Egy budapesti cégről van szó, amely székhelyszolgáltatással több, mint 10 éve foglalkozik. Korrektek, tapasztaltak és rendkívül nagy szakértelemmel bírnak. Jártasak a hatóságkezelésben, a céges adminisztrációban és a fent felsorolt összes területen felmerülő jogi és egyéb kérdésekben is.

Kétféle csomagot kínálnak, az egyik a budapesti, a másik pedig az újlengyeli székhelyszolgáltatás. Újlengyel egy olyan település, ahol nem kell iparűzési adót fizetni. Tehát, ha a vállalkozás úgy dönt, akkor üzemeltetheti a székhelyét a Pest megyei Újlengyelbe is, ezáltal mentesülhet az iparűzési adófizetési-kötelezettség alól is.

A csomagok nagyon kedvező árúak, és hat hónapra szólnak, amelyekhez egy-egy hónap ajándékba jár.  A csomagokban szereplő szolgáltatások igen széleskörűek és mindenképpen nagy segítséget nyújtanak a vállalkozások számára, akár az adminisztráció lebonyolításáról, akár a hatóságkezelésről legyen is szó.Nekem nagyon tetszett, amit ezen az oldalon megtudtam a székhelyszolgáltatásról.

Milyen jó, hogy időnkét az éttermekben nemcsak finom ételeket lehet kóstolni, hanem ilyen hasznos tippekhez is hozzá lehet jutni. Nagyon örültünk ennek az ötletnek, és úgy döntöttünk, hogy mi mindenképpen élni fogunk a székhelyszolgáltatás nagyszerű lehetőségével.